Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Äntligen en egen blogg!!!!!

Av camilla takala - 5 mars 2013 12:07

Så ska man skriva sitt livs första inlägg !!!


Tankarna snurrar, det känns otroligt roligt och pirrigt..

jag har ju haft 2 veckor på mej att fundera över vad jag vill ha ut av min blogg,medans

jag har befunnit mej i ryggläge,med papperstussar i näsborrarna,varvat med panik spring till toa och

pricka rabies kräkor innanför toaringen...blev en hel del 5 poängare ;)

Värsta influensan ever..


Men jag kanske skulle skriva lite om mej och min lilla familj :)


Jag e camilla / aka zebrazzon ... 35 something i ålder,,

Likt en zebra kan man inte bestämma min färg eller sätta mej i en låda

jag e så ruskigt multikulturell så jag till och med har min egen dialekt ;)


Min underbara lilla familj består av lil Key 6 år, princess Miki 11år och mitt livs stora kärlek MR M..

tIllsammans bildar vi en amazing kompott av kärlek,komedi och självklart en stor nypa av livets allvar..


Under dagarna roar jag mej med att arbeta som undersköterska på kirop på sös,

samtidigt som jag även e hårfrisörska,med drömmar om ett eget företag :)


Lil Key går i förskolan ännu,stackarn kom ut i världen 2 Januari så han får vänta tills i höst.

Key e en riktig komiker, så följer ni min blogg kommer ni få en hel del goda skratt :)


Princess miki går i femman,och e helt otroligt bright,rolig och alldeles...alldeles ...underbar!!

Men börjar bli stor... följ mej i utmaningen av att uppfostra en blivande tonårs tjej!!!

Som nu redan i 11 års åldern vill ha ett busskort och mer frihet..aaaaahhhhh kanske ska implanter en gps sändare in the rear end på henne, så man vet var hon e tills hon blir 18 mwuhahaaa

Neee skämt åsido,hon e riktigt ansvarsfull,och hönsmamman här får komma på en lösning

som även barnkonventionen accepterar hehe.


Såååå har jag även den underbaraste mannen i mitt liv!   MR M...

MR M e så himla speciell som person, han e riktigt omtänksam

med det största hjärtat av guld.

Hans kärlek e addictive, hans vänskap e amazing och han e den mest fantastiska far..

MR M e min knight in shiny armor..så många gånger han har räddat mej, dragit upp mej ur mörker,

hållit mej uppe på ytan..

Idag e jag så tacksam över MR M,, om jag hade den visheten för 6 år sen,som jag har idag

hade hjärtan sluppit blivit brustna..

Men jag och min lilla familj har sån tur, ödet tar våran lilla familj framåt..

Det måste va ödet, och den otroligt starka kärleksband som knyter oss samman..

För själv höjjer jag ögonbrynen i amazement,och tänker hur fan klarar vi av alltihop och fortfarande älska varandra så djupt..

Jag vill spendera resten av mitt liv med denna man!!!!


Det var lite om mej och min lilla familj  

Jag hoppas ni följer mig och mitt galna liv som e fyllt av positivitet,glädje och spirituell utveckling...

Jag önskar er alla en underbar dag  

Varma kramar Cammy




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla takala - 14 mars 2013 17:15

Keyhan: Maaaaaaaaamma...mammaaaaaaaaa!!!!!!  Jag : Jaaaaaaa Keyhan:Behöver jag en BH eller? Jag: EEEEH vad menar du,vaddå BH?   Keyhan: Ja en BH på magen ! Jag: WHAT ! BH på magen?   Keyhan:Ja men kolla....jag behöver en BH ! Och så...

Av camilla takala - 14 mars 2013 16:18

Villken underbar dag!   Solen skiner och jag känner mej verkligen så lycklig..   Har varit och fikat hos en vän.. Det e så skönt att umgås med nån likasinnad, allt blir så effortless.. och avslappnat.. Och man riktigt fylls med glädje.. ...

Av camilla takala - 12 mars 2013 20:29

Sitter här och glor på skärmen som ett männskligt frågetecken, vad i hela fridens namn ska jag skriva om idag..   Har varit vaken inatt med lil K, Hans blodsocker var lite ostabilt inatt.. Ja han har diabetes typ 1.. Men villken liten kämpe...

Av camilla takala - 9 mars 2013 23:49

WOHOOOO!!!!   Hur underbart är det inte med ett riktigt nystädat hem :) Så där nicely bling bling överallt,och doftar gott...   Största bonusen har varit att ha hemmet fullt av skratt och glädje,,både miki och keyhan hade kompisar här.. ...

Av camilla takala - 7 mars 2013 10:15

oj oj..kl e 10.19 och jag e fruktansvärt övertrött, Har fortfarande inte sovit,känner mej sjukt pigg..   Kom hem, hitta min handsome MR M så sjuk... Äntligen får jag en chans att pyssla om honom. Efter lite tender love n care,med mat,o lite...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards