Alla inlägg den 6 mars 2013

Av camilla takala - 6 mars 2013 12:20

Hur fantastiskt e det inte att vakna på morgonen och det e ljust ute :)


MR M har studerat mej under massor med år,och har kommit fram till att jag lider av grav sads!

Jag förbytts från en glad ,positiv,solbrun utemänniska,

till en ....hmm häxan surtant,som inte vill annat än sova, va inne och se huden ändra färg,från brun till beige till vit till blååååå.. and yes,, im blueeee na na na na naaa na niiiii na na na naaaa!

Med andra ord Camilla går i ide!


Men nu e d vår wohooooo !

Och d märks faktiskt,,sakta men säkert kommer glowcam tillbaka..   

Its WONDERFUL att se asfalten igen,och slippa gå runt som bambi på hal is,med tajta jeans och lite klack på skorna,

( inga isbroddar här inte )

kan ju se mig själv stappla fram som om man har stel opererat både knän och höfter ;)

Men fåfängan tar ju över så ofta och hellre beautiful än varmt klädd och säker och på foten..YES IM A WOMAN.


Dax att röra på mej till ett möte nu..sen hämta lil Key och hinna vila lite

innan jag kommer tillbaka till jobbet för att jobba natt :)


Kom ihåg att vara snälla mot varandra,och tänk på åtminstonde 3 saker som hänt er idag och ni e tacksamma över :)

Varma kramar cammy

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards