Alla inlägg den 12 mars 2013

Av camilla takala - 12 mars 2013 20:29

Sitter här och glor på skärmen som ett männskligt frågetecken,

vad i hela fridens namn ska jag skriva om idag..


Har varit vaken inatt med lil K, Hans blodsocker var lite ostabilt inatt..

Ja han har diabetes typ 1..

Men villken liten kämpe han e..han klagar knappt aldrig..

kan räkna på en hand gångerna,han sagt dumma diabetes och att han e trött på att bli stucken.


Sen jämför man med sej själv, som klagar över pms,eller ryggont eller annat litet ont..

Men key klagar inte så... Vem e en klenis här hehe  (jag)


Men lite nervös e jag inför skolstart.. för på dagis har han en resurs som håller koll på honom.

I skolan kommer det inte bli så, me so nervous....

Har massor att göra inför skolstart,,,prata me skolsyster osv..planera så det blir perfekt bra för key..

Och tiden springer iväg aaaaaahhhhhh


Fast jag e så himla tacksam för att vi bor i sverige,och man kan få det bästa för barnen..


Nehe nu e det fotboll,,måste kolla...det e min barca som spelar..dom måste vinna!!!!!!


Ha en underbar kväll alla wonderful peeps...


varma kramar cammy


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards