Alla inlägg den 7 mars 2013

Av camilla takala - 7 mars 2013 10:15

oj oj..kl e 10.19 och jag e fruktansvärt övertrött,

Har fortfarande inte sovit,känner mej sjukt pigg..


Kom hem, hitta min handsome MR M så sjuk...

Äntligen får jag en chans att pyssla om honom.

Efter lite tender love n care,med mat,o lite medicin e min älskling nerbäddad igen .


Och nu ska jag jag nog bädda ner mej själv oxo....wohooooooo


Ha en riktigt fantastisk dag alla därute..glöm inte att vara snälla mot varandra :)


kramizar cammy

Av camilla takala - 7 mars 2013 03:51

Den här varianten känns annorlunda...


Tvätta ansiktet med ljummet vatten..

Ta äggvitan från ett ägg..

vispa in luft i den..

smörj in det i ansiktet..

låt den sitta i 15 min...stramar som bara den hehe


tvätta av och smörj med nån fin kräm....


lycka till :) varma kramar cammy

Av camilla takala - 7 mars 2013 03:42

En hemma gjord hårmask gör susen...


En liten skål behövs...


Ta 2-3 matskedar olivolja

1-2 matskedar honung

1 dl cocos smör /fett

1 avokado


blanda ihop och massera in i håret..låt verka 20 min eller längre om du vill.

tvätta ur..

Gör denna 1 gång i veckan :)


Lycka till  varma kramar cammy   

Av camilla takala - 7 mars 2013 03:32

Känns din hud trött ,och utan radiance ?


Gör rent huden med ljummet vatten..

Ta en tomat ur kylen,

skär den i hälften...

massera in tomatsaften i ansiktet och låt den sitta i 15 min..

Skölj sedan av..torka försiktigt sedan med  en fuktig handduk,för att få bort hudavlagringar


Tomaten inehåller syra och c-vitamin

så  den  tar bort död hud, matar in c-vitamin  så huden återgår till sitt bästa skick fort..

Du kan tomata dej 3 ggr i veckan   


Lycka till   kram cammy

Av camilla takala - 7 mars 2013 03:00

 Sitter på jobbet framför datorn, kl e 3 och jag förstår inte hur jag kan va vaken fortfarande...

Jag gick ju upp den 6 mars kl 5.20 och har inte sovit...

Kanske beror det på den starka koppen kaffe och underbara kakan som vi fick av snälla C på anestesin :)

Eller oxo e det för att jag sov i 2 veckor i sträck när jag va sjuk..hehe på riktigt,,

Nästa gång jag får influensan tänker jag seriöst ha ett vändschema bredvid sängen,

så MR M kan vända på mej när jag sover,har nästan fått tryckskador i latmusklerna   


Men tack och lov e sovandet slut nu,,och övergått till att inte sova alls..

Camilla Kamel verkar ha fyllt sin sovpulkel!


Men å andra sidan börjar klockan närma sej 4...

Den magiska timman... då magen sväller upp som en ballong,och man borde sätta en gul varningstriangel på kroppsdelen som släpper ut naturgaser..VARNING HALLUCIEN DOFTSTJÄRT!

Tuuuur att mina jobbarkompisar e så snälla och roliga,,cos if not....

Har denna magiska timma oxo en tendens att få horn att växa i pannan på mej ,och svans därbak  

But not tonight,cos tonight is a good night   ..


Hoppas alla ni underbara därute får en riktigt god natts sömn så ni vaknar pigga och glada och fulla av energi..

varma kramar från mej!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards